AGM PMIUPM: Tahniah & Takziah
Posted on Thursday, 28 October 2010 with 0 comment(s)

AGM PMIUPM
27 Oktober 2010
Auditorium Jurutera, Fakulti Kejuruteraan
Universiti Putra Malaysia
Pendaftaran muslimin

Pendaftaran muslimat

Ketibaan Saf Pimpinan Muslimin sesi 2009/2010

Ketibaan Saf Pimpinan Muslimat sesi 2009/2010

Bacaan Al-Quran

 Ucapan dari Presiden PMIUPM sesi 2009/2010
 Sidang muktamirat yang hadir

Saf Pimpinan Muslimin sesi 2010/2011

Saf Pimpinan Muslimat sesi 2010/2011

Ucapan Penggulungan Presiden baru PMIUPM: Mohd Hazim b Mohd Noh

Saf Pimpinan Baru

Presiden
Muhammad Hazim b Mohd Noh

Timbalan Presiden
Mohd Syakirin b Md Zahar

Pengerusi Helwani
Nur Syazwani bt Abdul Aziz

Timbalan Pengerusi Helwani
Norafidah bt Sarif

Setiausaha Agung
Hairun Amri b Meskam

Setiausaha Kerja
Syahirah bt Hatta

Bendahari
Mohd Rafi b Abu Bakar
Ayu Ashilla

 
Bergambar kenang-kenangan 


"Selama mana saya mentaati Allah & RasulNya,maka ikutlah saya.sekiranya saya tidak mentaati Allah & RasulNya,jangan ikuti saya TETAPI perbetulkan saya.Saya memerlukan kerjasama anda dalam menegakkan ISLAM yang syumul khususnya di bumi UPM..ALLAHUAKBAR!!!!!"
~Presiden PMIUPM 2010/2011: Saudara Hazim Mohd Noh~

 
p/s: tahniah & takziah buat saf pimpinan yang baru ^_~

Labels: , , ,



It's Me!

Assalamualaikum! Selamat sejahtera! Hello! Annhyeonghaseyo! Saya seorang manusia biasa. Bakal jenazah. Simple, adakalanya kompleks. Garang dan tegas adakalanya lembut.

MyNetworks :
MyTwitter | MyFacebook | Ask.fm
MyLinks

My Lovely Friends, Teacher, Murabbi/ah xD

Abi | Amanina | Farique | Sazila | Zulwafi | Afifah | Hazim | Azizah | Fazli | Rabi'atul | Nasai | Musyirah | BADAR Smakl | Rahmah R | Farhannaim | Hani | Nanie Syazan | Radhiah | SuKelapa | Maisarah | Ibn Jinnah | Hasnur | nurislam | Hanafi
MyCredit

This layout was made by
Dian.
Oh yeah, big claps to Colour Lovers for an awesome palette and pattern :3
Edited by : ME :D
Follow my blog

Blog ini bermanfaat untuk anda? Jemput follow blog ini dan share mana-mana entri untuk pengajaran dan panduan sesama kita makhluk Tuhan. Sebarkan dakwah, luaskan ukhuwwah! ^_^